Reactietermijnen

Goedendag, Allianz Assistance, hoe kan ik u helpen?” 

Heb je een vraag over één van onze verzekeringen of wil je een schade melden? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag snel én zorgvuldig.

Heb je een vraag: neem dan contact met ons op. Bekijk de contactmogelijkheden op de contactpagina

Goed om te weten

We streven er altijd naar om je zo snel mogelijk te helpen. Als wij je verzoek niet binnen de aangegeven termijn kunnen beantwoorden, ontvang je op tijd een bericht met een realistische termijn waarbinnen een inhoudelijke reactie volgt. Wij nemen jouw klacht in 90% van de gevallen binnen 10 dagen in behandeling. Het kan voorkomen dat blijkt dat nader onderzoek noodzakelijk is. Wij houden je dan op de hoogte wanneer we het onderzoek verwachten af te ronden.

Jouw vraag                                         Onze (maximale) reactietijd

Vragen/informatie                            5 werkdagen

Schadeclaim                                       25-30 werkdagen

Klachtbevestiging                             5 werkdagen 

Klachtbehandeling                           10 werkdagen

Product aanvraag/acceptatie       2 werkdagen

Heb je een verzekering bij ons afgesloten via een tussenpersoon?

Dan kan het zijn dat we hebben afgesproken dat de correspondentie via hun kantoor loopt. Voor vragen hierover kun je rechtstreeks contact opnemen met je tussenpersoon.