Bepaalde dekkingswijzigingen kunt u op dit moment niet gelijk doorvoeren in het Retail Portal. Daarvoor moet de verzekering van uw klant beëindigd en opnieuw afgesloten worden.
Hoe gaat dat in zijn werk?
Hieronder vult u alle benodigde gegevens in. Wij zullen de verzekering van uw klant beëindigen en u hiervan een bevestiging sturen. Afhankelijk van de wijziging die u wilt doorvoeren moeten wij een nieuwe verzekering voor uw klant afsluiten of kunt u dit zelf doen. Ons Service Team laat dit aan u weten.
Wat merkt uw klant hiervan?
Uw klant ontvangt van ons een bevestiging dat zijn verzekering is opgezegd. Zodra de nieuwe verzekering is afgesloten, ontvangt uw klant ook hiervan een bevestiging. Omdat de verzekering beëindigd wordt, krijgt uw klant een deel van zijn premie terug. Ook wordt er een volledige nieuwe maand- of jaarpremie in rekening gebracht voor de nieuw afgesloten verzekering.